Ismerős gondolatok? A fenti sorok a világrengető kultfilmből, a közel húszéves, de örökaktuális Harcosok klubjából (Fight Club) valók. És akkor képzelj el egy olyan plakátkampányt, amely ennek a szellemében valósul meg, amely összekapcsolja a bevett reklámszövegeket és a világhírű kliséket egy jó adag gúnnyal és iróniával. A végeredmény? Egy remek görbe tükör, amely fogyasztói társadalmunk közkatonáihoz szól, akik a féktelen kapitalizmus megzabolázatlan birodalmában tengetik a mindennapjaikat.
Durva plakátkampány
„Reklámok parancsára kocsikra gyűjtünk, melózunk, hogy legyen pénzünk a sok felesleges cuccra. A történelem zabigyerekei vagyunk. Nincs se célunk, se helyünk. Nincs világháborúnk, se válságunk. A mi háborúnk szellemi háború, a mi válságunk az életünk. A tévé elhitette velünk, hogy egy szép napon milliomosok, filmcsillagok és rocksztárok leszünk. Pedig nem leszünk. Erre lassan rádöbbenünk, és nagyon-nagyon berágunk.”
(Forrás: player.hu / fotó: player.hu)