Régebben talán kevesebbet foglalkoztak azzal, hogy ki tervezte a BMW típusait, hiszen egyformán jól néztek ki, de aztán jött egy Chris Bangle nevű dizájner, aki fenekestül felforgatott mindent a német márka háza táján. Sokan ma is az utolsó legszebb BMW-knek tartják azokat a típusokat, amelyeket a kilencvenes évek elején Joji Nagashima (ejtsd Dzsodzsi Nagasima) tervezett.
1955-ben született Tokióban, 1980-ban végzett mesterképzésen Detroitban. A nyolcvanas években az Opelnél és a Renault-nál is dolgozott, végül 1988-ban kötött ki a BMW-nél, ahol azóta is alkot. Az első nagy munkája a Z3 megrajzolása volt, amivel 1992-ben készült el, a gyártás 1995-ben indult. A James Bond-filmmel ismertté tett roadster mára a BMW egyik klasszikusává vált.
A siker titka az lehet, hogy Nagasima a lehető legjobban igyekezett megőrizni a BMW jellegzetes stíluselemeit, miközben finoman modernizálta is a formát, ami hozzájárult a kiváló aerodinamikához – a szedán Cw értéke 0,28.
Az E39 fejlesztése már 1989-ben megkezdődött, Nagasima terveit pedig 1992 júniusában fogadták el.
ezért így került gyártásba 1995-ben. Bangle nevét ezért csak a következő, 2003-ban kihozott E60-as 5-össel emlegetik egy lapon, amit a felügyelete alatt egyébként Davide Arcangeli tervezett.