Jump to content

Így vágták át az influencereket

2018. 12. 09. 13:42

A pénztárcabarát cipőmárka, a Payless nemrég úgy döntött, hogy egy erős görbe tükröt állít a minden hájjal megkent marketingesek és influencerek, a zsíros árcédulára begerjedő divatőrültek, meg úgy eleve az egész fogyasztói társadalmunk elé. 

Persze egy ünnepi pranknek is felfoghatjuk, amelynek ugyanakkor komoly üzenetértéke is van: bebizonyítani, hogy irtó egyszerű megtéveszteni és átverni az egyszerű vásárlókat, fogyasztókat.

A Payless ugyanis egy volt Armani-üzletet bérelt ki egy napra a kaliforniai Santa Monicában, a polcokat feltöltötte saját cipőivel, majd megnyitott egy kamu pop-up boltot, amelyben egy kitalált luxusmárka, a Palessi termékeit kezdte el árulni.

A lelkes divatrajongók úgy bepörögtek a bolt megnyitása után, mint Beavis két zacskó cukortól, mivel azt hitték, hogy high-end fashion termékekkel állnak majd szemben: olyan limitált, felsőkategóriás kollekciókkal, amelyeket a párizsi, milánói, londoni vagy a New York-i divathéten mutatnak be.

(Forrás: player.hu / fotó: pixabay.com)