A pénztárcabarát cipőmárka, a Payless nemrég úgy döntött, hogy egy erős görbe tükröt állít a minden hájjal megkent marketingesek és influencerek, a zsíros árcédulára begerjedő divatőrültek, meg úgy eleve az egész fogyasztói társadalmunk elé.
Persze egy ünnepi pranknek is felfoghatjuk, amelynek ugyanakkor komoly üzenetértéke is van: bebizonyítani, hogy irtó egyszerű megtéveszteni és átverni az egyszerű vásárlókat, fogyasztókat.
A Payless ugyanis egy volt Armani-üzletet bérelt ki egy napra a kaliforniai Santa Monicában, a polcokat feltöltötte saját cipőivel, majd megnyitott egy kamu pop-up boltot, amelyben egy kitalált luxusmárka, a Palessi termékeit kezdte el árulni.
A lelkes divatrajongók úgy bepörögtek a bolt megnyitása után, mint Beavis két zacskó cukortól, mivel azt hitték, hogy high-end fashion termékekkel állnak majd szemben: olyan limitált, felsőkategóriás kollekciókkal, amelyeket a párizsi, milánói, londoni vagy a New York-i divathéten mutatnak be.
Globálisan a dolgozók 23 százaléka keres külföldön állást, ez az arány a magyarok körében 15 százalék - közölte a Boston Consulting Group (BCG) és a Profession.hu szerdán az MTI-vel.
Télen is szívesen utazunk a magyar tenger térségébe egy 1-2 éjszakás üdülésre. A legnagyobb érdeklődés a 4 csillagos wellness-szállodákat övezi, különösen azokat, ahol termálvíz is van. A téli hónapok közül
Tizenegy országból több mint ötszáz jármű érkezett a budapesti oldtimer kiállításra, ahol amerikai, olasz, angol és orosz autók, valamint motorbiciklik és kerékpárok is megtekinthetők. Nyereményjátékkal is készülnek, egy eredeti oldtimer
Magyarországon először áprilisban Szegeden látható majd együtt, egy helyen a legendás autómárka, a Mercedes mintegy száz különböző, ma már klasszikusnak számító példánya az elmúlt 60 év gyártmányaiból válogatva - tájékoztatták