Az 1945-ben alapított, kézzel készített öltönyökre specializálódott olasz divatmárka bemutatta legújabb, őszi / téli kampányát, amely Sir Anthony Hopkins közreműködésével készült. Tradíció, könnyed elegancia és a klasszikus stílus találkozása, ami nem csak a Brioni számára jelent új fejezetet, de a színészlegenda ikonikus, sokoldalú karakterével egy rendkívül izgalmas kampány lett a stílus- és divatanyagok között is.
Sir Anthony Hopkins a Brioni őszi/téli kampányának arca
Adott az Oscar-díjas walesi színész, aki közel fél évszázada a filmtörténelem egyik legmeghatározóbb karaktere és adott a márka, amely már az 1950-es években is úttörőnek számított többek között azzal, hogy először állított kifutóra férfi kollekciót és férfi modelleket. Kettőjük találkozásából pedig megszületett a Brioni legújabb, őszi / téli kampánya, melynek arca nem más, mint az idén 80 éves Sir Anthony Hopkins.
(Forrás: igenyesferfi.hu)