A fenntartható fejlődés kérdése már a divatot is elérte. Ennek megállításának szellemében hirdet hadjáratot az „etikus öltöztetést” szinte elsőként komolyan gondoló Zady, mely most saját ruhamárkával rukkol elő. Célja az úgy nevezett fenntartható „slow fashion”, azaz körülbelül fordítva lassú divat promotálása.
A környezettudatos gondolkodásáról nevezetes, eddig csak online divatáruházként működő Zady a jobb világ megvalósításáért megtette a következő lépést, amikor megkezdte sajátmárkás kollekciójának eladását.
A jelenleg egyéves New York-i cég emellett minden fórumon a „slow fashion” mantráját duruzsolja. Első ruhadarabjuk, egy pulóver, melyet 100%-ban amerikai gyapjúból gyártanak egy dél-kaliforniai manufaktúrában környezetbarát eljárások útján. A saját márkajel alatt megjelenő termékek közül elsőként piacra dobott pulcsi később, a 2014-es ünnepek ideje alatt akciósan is elérhető lesz.
Forrás: thenextweb.com
Fotó: ecouterre.com és zady.com
Írta: Ambróz Nóra