Nem csak a szemléletfejlesztés és mérés a lényeg, hanem egyben egy közösségi tartalommegosztóként is funkcionál, ami pedig a legfontosabb, hogy díjmentesen letölthető. Az app kezelőfelületének a megjelenése egy autó műszerfalához hasonlít, amin nem csak számszerű visszacsatolást kapunk a környezetvédelmi ismereteinkről, de kvízkérdéseket kapunk.
A fejlesztők nem eltitkolt célja a fiatalok körében is népszerüsíteni ezt a szemléletmódot, ehhez pedig Greenfluenszereket is segítségül hívnak, akik olyan zöold nagykövetek, akik meg tudják szólítani a tizenéveseket. Az applikáció elsődleges célközönsége a 15–20 éves korosztály, mert ők azok akik a felnőtté válás küszöbén állnak, és ők azok akik nagy változásokat hozhatnak a jövőnkre tekintettel. Sőt, konkrétan az ő jövőjük az igazi tét.