A Wizz Air, Kelet-Közép-Európa legnagyobb diszkont légitársasága új kényelmi szolgáltatást vezetett be: az automatikus utasfelvétel lehetővé teszi, hogy az utasok 50 órával az indulás előtt automatikusan megkapják beszállókártyáikat. Az innováció elsősorban azoknak szól, akik a foglalás után már nem kívánnak a beszállókártyákkal foglalkozni.
ÍGY MŰKÖDIK AZ AUTOMATIKUS UTASFELVÉTEL
A szolgáltatást megvásárló utasoknak a foglalási rendszer magától – az utazó helyett – elvégzi az utasfelvételt 50 órával az indulás előtt, lefoglalja számukra az előre kiválasztott vagy véletlenszerűen kiosztott üléseket, majd elküldi email-címükre a beszállókártyákat.
ÍGY VEHETŐ IGÉNYBE AZ AUTOMATIKUS UTASFELVÉTEL SZOLGÁLTATÁS
A szolgáltatást már a foglalás során meg lehet vásárolni, vagy akár később, a Wizz Air honlapján, az „Útvonalterv” menüpontban is hozzá lehet adni a foglaláshoz. Az Automatikus utasfelvétel része a WIZZ Plus csomagnak, és egyénileg hozzáadható a Wizz Flex, a repülőtéri utasfelvétel, a Rugalmas útitárs és a WIZZ Priority szolgáltatásokhoz is. Az Automatikus utasfelvétel ára utasonként és járatonként 1,5 eurótól indul.
Az Automatikus utasfelvétel mellett számos új termékkel bővült a közelmúltban a WIZZ kínálata. A légitársaság különböző igényekre szabott szolgáltatásainak köszönhetően mindenki képes a lehető leginkább személyre szabni utazását.
“Örömmel jelentjük be folyamatosan bővülő szolgáltatási kínálatunk legújabb innovációját. Az idő egyre fontosabb tényező az üzleti és szabadidős utak tervezése során egyaránt. Új, automatikus utasfelvétel szolgáltatásunkkal az utasok időt spórolhatnak meg azzal, hogy ránk bízzák az utasfelvételt és a beszállókártyák letöltését, és azzal töltik az idejüket, ami igazán fontos számukra. A Wizz Air folyamatosan figyeli a fogyasztói trendeket, hogy új termékek és szolgáltatások kifejlesztésével tegye még zökkenőmentesebbé az utazást.” – mondta el Radó András, a Wizz Air kommunikációs menedzsere.