Nem kellett a Samsungnak néhány napnál több ahhoz, hogy összeszedje legfanyarabb humorát és az Apple ellen reklámsorozat-gyártásában kezdjen. Az Apple nemrég tette csak közzé mega-sajtótájékoztatója során két legújabb okostelefonját, az iPhone 6 és 6 Plus-t, valamint okosórájukat az Apple Watch-ot. A Samsung reklámfelelőseinek éles nyelve máris célba vette őket.
A Galaxy Note 4 promociós videóinál nehéz eldönteni, hogy elsősorban öndicséretből vagy konkurensgyalázásból állnak-e. Kitérnek mindenre kegyetlen részletességgel a nagyobb kijelző megszokásától, a multi-taskoláson és akku-élettartamon keresztül az Apple kissé köhögősre sikerült livestream közvetítéséig.
Hab a tortán, hogy a koreai cég a hét elején már elővett egy Steve Jobs idézetet, mely anno a túl nagyra szabott készülékek ellen szólt. Az akkori makula készülék azonban nem lett divat, így most 5,5” óriást adtak ki.
Nincs is szebb, mint a szabadverseny néhány mellékterméke: a riválisszapuló reklám műfaja.
https://www.youtube.com/watch?v=vA8xPyBAs_o&list=PLMKk4lSYoM-yi1RcmxhgbkFxIAa577K4A
Forrás és fotó: thenextweb.com, techchocolate.com és tecforver.co.uk
Írta: Ambróz Nóra