Augusztus 6-án rajtolt a Foursquare új, telefonos alkalmazásához gyártott opciója, a Taste. A magyarul ízlésként fordítható funkció segítségével az app igyekszik még pontosabban, még kevesebb kritérium megadását kérve, előző kereséseidet felhasználva rájönni, hogy mi is felel meg legjobban úri gusztusodnak.
A megújult alkalmazás már az első 18 órában rekordokat döngetett. Az induláskor bevezetett 25 000 ízlést a felhasználók már másnapra 15 millióra bővítették. Ez mind azt a célt szolgálja, hogy könnyebben, gyorsabban és pontosabban kereshess. Az eredmény, hogy ha ugyanarra a kulcsszavakat is használjátok ketten, akkor sem fogtok egyező ajánlásokat kapni. Mivel mindenkinek más az ízlése, az új Foursquare app figyelembe veszi, hogy milyen Taste-eket jelöltél meg korábban és ez alapján próbál a kedvedre tenni.
A leggyakoribb Taste-ek között szerepel az „egészséges étel”, a „randihoz ideális”, a „sült csirke” és az „élő zene”, ám a felhasználók ezt bátran bővíthetik olyan extrémitásokkal is, mint a „banános csoki chips”, a „fűszeres mangó”, a „csípős szárnyak pizzán” vagy éppen a „koreai taco”. Mint a listából látszik ízlésedet nem kell az ételekre korlátozva meghatározni, hanem az éttermek egyéb attribútumait is meghatározhatod, ha szeretnél kényelmesen antik bútorok környezetében vacsorázni vagy egy gyertyafényes romantikus ebédhez szeretnél vödrös, jégbehűtött pezsgőt kapni.
Forrás: blog.foursquare.com
Írta: Ambróz Nóra