Jump to content

Jól csinálod a tömegnövelést?

2019. 11. 21. 23:30

Az addig tiszta mint a hó, hogy beírod a keresőbe “tömegnövelés gyorsan”, de annyi félrevezető infóba botlasz, ami kb. vakvágányra vezet téged. 

Az alábbi hibákat szakemberek szedték össze, tehát nem mi, a minimális hozzáértésünkkel. Konkrétan hármat sorolunk fel. Ezekre figyelj!

Nem elég intenzív a program!
Ha a tömegre mész, akkor mindenképp csökkentsd minimálisra a sorozatok közti pihenőidőt. Az izmaidnak kemény melóra van szükségük, szinte folyamatosan. Inkább végezz több sorozatot, beiktatva időszakos pihenőket, de ne ess át a ló túloldalára. 

Túl sok a különféle gyakorlat!
Ha minden izmodat meg akarod mozgatni egy edzés alatt, akkor a növelésről mondj is le gyorsan, ugyanis úgy biztosan nem megy. Persze, tény, hogy a legjobb ha minden megmozgatunk, de el kell döntenünk mire akarunk igazán rámenni az adott időszakban. Ne rontsd el ilyen bagatell hibával!

Túl nagy súlyokkal dolgozol!
Nem kell túlzásba esni! A nagy súlyokkal való edzés egyenesen gátolhatja az izomsejtek növekedését, (vagy a terjedelmes izomtömeg elérését) amit a növekedni vágyók szeretnének elérni. Próbálj felállítani valamilyen rendszert, például egyik héten dolgozz nehezebb súlyokkal, míg a másik héten inkább a sorozatok és szettek számának növelésére koncentrálj.

(Forrás: szevaszfaszi.hu / fotó: pixabay.com)